Saturday 7 October 2017

Forex Ny Close Diagrammer


New York Daily Close Charts. Today ønsket jeg å dekke et viktig tema som har vært mye diskutert, men sterkt misforstått. Det har vært denne propagated myten. NY Daily Close Charts er de beste tidsrammediagrammer for handel. Teorien går de tilbyr en sann forex 5 dagers uke i stedet for de 6 lysene fra 00 00 GMT lyset åpent, eller European Open GMT 3. Teorien bak dette er det ekstra 6. lyset kaster prishandlingen av, og at systemene ikke fungerer så godt når du bruker 6 dagers ukentlige diagrammer i motsetning til 5-dagers diagrammer. Men noen har noen gang støttet dette opp med statistikk. Hver som tilbød et flammebevisst bevis på at en stangstang eller en innvendig stang, eller og prishandlingsstrategien ville bli verre under de 6 dagers ukentlige diagrammer som i motsetning til de 5 dagers ukentlige diagrammene. Jeg kjørte nylig statistikken på et av mine prisaksjonssystemer kalt sBar, som ikke ble bygget for en bestemt tidsramme, bare et prismålsmønster jeg la merke til som ofte førte til en utmerket tradingoppsett. Det er basert på den underliggende ordreflyten bak prishandlingen, som vanligvis tyder på en trendbrudd. For 2013 løp vi statistikken igjen som et nytt år, og resultatene var interessante da du sammenlignet UK GMT 00 00 daglig stearinlys, åpen med NY Daily Stearinlys Lukk 17:00 EST-tid Her er disse statistikkene nedenfor. FXCM UK 6 Daglig stearinlys Lukk 00 00 GMT Tid -9 Par som gjorde kuttet for min ytelse lønnsomhet - Across 4 tidsrammer Daglig, 4 timer, 1 time, 30m -22 Lønnsomme muligheter dvs. AUDJPY Daglig 1 mulighet, 1 time 1 mulighet, 30m 1 mulighet - Avg hitrate over alle par Tidssrammer 60 8.NY Daglig lys Lukk 17:00 EST tid -11 Par som gjorde kuttet for min ytelse lønnsomhet - Across 4 tidsrammer Daglig, 4 timer, 1hr, 30m -24 Lønnsomme muligheter - Avg Hit Rate over alle par Time Frames 56 28.Nå ser på statistikken over, kan vi se at selv om NY Daily Close hadde 2 flere par som gjorde kuttet, og 2 mer lønnsomme muligheter 9 forskjell, systemet faktisk på tvers av alle par hadde en lavere trefffrekvens med over 4 5. Hvis NY Daily Candle Close Charts er så mye overlegen, tror du de detter bedre i hitfrekvensen, men de gjør det ikke, de utfører verre. En test på et annet system viste nøyaktig samme lønnsomhet om du skulle handle NY Daily Close eller FXCM UK GMT Close. How kan dette være hvis NY Daily Close Charts er så overlegne. Statistikken alene bør gyte flere spørsmål i ditt sinn, for eksempel .1 Hvis NY Close Charts ikke er overlegen, hva betyr dette for meg og systemet mitt 2 Skal vi fortsatt handle dem, eller skal vi bytte til UK GMT Charts 3 Skal vi be om at data bak et system blir promotert som bare være effektive på NY Daily Close Charts. Disse er bare noen av de naturlige spørsmålene du burde spørre når noen fremmer en NY Daily Close Chart som den eneste effektive kartleggingen for trading pris handling fordi data og statistikk ganske enkelt ikke støtter dette. Eneste siste poeng jeg vil ha for å nevne her er at de fleste av alternativene der ute som foreslås er for Pepperstone eller Axi Trader begge bruker MetaTrader 4 Selv om MT4 har noen bruksområder hvis du handler algo-baserte systemer, er kjøringen på kort sikt eller markedsordrer ganske dårligere. I en oppfølgingsartikkel vil jeg diskutere et annet plattformalternativ som jeg synes å være overlegen til MT4 når det gjelder utførelse, kartlegging og brukervennlighet. Vil mer Mine private medlemmer får alle mine handelsideer markedskommentarer opptil 3 ganger per uke Klikk her for å bli medlem. Hei Chris, Bra artikkel Dette er et av de problemene som kommer i bakhodet, og bare churns rundt jeg har kastet bort mye tid på dette og til slutt bare ga opp og bodde hos midnatt NY diagrammer fra OANDA som jeg har hatt god ytelse og en god erfaring med jeg ser frem til info på den alternative plattformen, jeg faktisk så på en uavhengig plattform som heter MotiveWave som kunne brukes på flere meglere og hadde en lo t av veldig fine ting og flotte diagrammer Har fortsatt informasjon om det Det er en god ting å rulle rundt på baksiden av sinnet. Jeg håper du og ditt er bra, og du hadde en velstående uke og en flott helg lined up. Best wishes , Stan. Jeg vil være interessert i artikkelen din om å kartlegge diagrammer du har på dette nettstedet, se ut som fx trekdiagrammer som jeg har vurdert å bruke i stedet for mt4 som jeg finner litt clunky, men jeg har bare funnet ut at fx trek diagramtjenesten er avsluttende 30. juni, antar jeg fordi de fleste forex meglere gir gratis kartlegging og fx trek er ikke billig. Ja, jeg er litt trist å høre om FXTrek-lukking Jeg har brukt dem siden 2004 og kjenner dem innvendig og utvanskelig. bruker et annet sett med diagrammer, men man må forandre seg med hva som er foran dem. Og ja, fordi de fleste kartlegginger er gratis nå, med mindre kartingtjenesten gir noe veldig spesielt eller unikt, ville det være vanskelig å konkurrere, som det var for denne modellen. Med vennlig hilsen, Chris Ca pre. hi igjen chris jeg var klar til å gå med fx trek så jeg gutted de lukker sine dører frem til artikkelen din på plattformen du tror er bedre enn mt4 som jeg vil komme seg vekk fra å bruke den. Jeg tenkte alltid ikke nok oppmerksomhet har blitt gitt til kartleggingsprogramvaren, vil jeg være på utkikk etter flere av artiklene dine i fremtiden. Takk, Mike. Jeg er glad for at du fant denne artikkelen nyttig. Kjære, Chris Capre. Dette er et veldig interessant emne som jeg bare har nylig begynt å analysere Synes for meg, vil prisen gå i retning av at prisen vil gå Hvis det er et daglig signal på enten NY daglige eller europeiske daglige diagrammer, vil det ha en god sjanse for suksess. Men jeg er ikke sikker på at jeg forstå gyldigheten av din statistiske studie, siden en hvilken som helst tidsramme på 1 time og mindre ville være den samme uansett hvilket diagram du ser på. En mer telling statistisk studie vil bare sammenligne daglige og 4 timers tidsrammer bare, da disse faktisk er forskjellige mellom NY nær og europeisk nær Inclu Å lage tidsrammer som er de samme i begge diagrammene, synes å skyte de virkelige forskjellene mellom 2.Ja, et godt poeng om å gjøre hva det skal gjøre. Men dine kommentarer på 1 timers diagrammet er ikke helt nøyaktige Hvorfor Fordi Hver megler på markedet åpen gjør noe annerledes med sin deltid for prishandlingen. Nesten alle meglere åpner klokken 15.00 EST, 17:30 EST, eller en del åpningstid for å starte uken. Hvordan bruker de den deltid og setter den på skjemaet er annerledes Noen legger til den siste timen av prishandlingen på fredag ​​Noen på mandag, noen klokken 17.00 på søndag, mens andre klokken 18.00, så på grunn av dette vil alle 1-timers data være litt forskjellige, og dermed ikke en perfekt sammenligning. Men vi kjører den på 4-timers og daglige diagrammer, det er det samme som det er forskjeller på grunn av 4 timers starttider, men ingen ekte kant over NY-diagrammet lukkes Same med det daglige, så vi adresserer allerede dette som du finner i følge opp artikkelen til dette. Men gode spørsmål jeg Nedeed. Kind Hilsen, Chris Capre. Jeg setter pris på din ekstra avklaring, jeg var ikke klar over når jeg sammenlignet timekart, NY European, så jeg ikke noen signifikant forskjell, kanskje som du nevnte megleravhengig. Og jeg tror til slutt at vi er enige , som jeg ikke tror det er en fordel, ett diagram over det andre, dvs. NY verser Europeisk Jeg har kommet til den konklusjonen at både NY og europeiske diagrammer kan gi signaler som er verdige til vurdering, men jeg er åpen for vurdering, hvis det er grunn en er virkelig bedre enn den andre, bare ikke se det, da de begge ser ut til å gi gode signaler. Selv om man gir et klart signal som ikke viser i det andre, synes prisen vanligvis å følge hvilken som helst signal som jeg vil fortsette overvåking både Og jeg har en god start i dag, med NY som viser en veldig god bullish pinbar for USD JPY Mens timepunktet viser potensialet for et mellomliggende trekk tilbake, vil vi se om det til slutt respekterer NY-signalet og fremskrittene. Og til slutt , Jeg tror det ville være lettere for alle handelsmenn, hvis alle fulgte de samme diagrammene, hadde vi mindre falske signaler. Men jeg antar at det ville gjøre det for enkelt for oss. Takk for dine tanker og innsikt. Selv om jeg synes det er en nyttig på den ene siden at handelsmenn alle følger ett diagram, bunnlinjen er at vi har en så mangfoldig gruppe handelsfolk som har ulike grunner for handel, og de kan se det annerledes enn oss. Så jeg tror vi må omfavne det, i stedet for tvinge folk til alle å bruke en daglig lukke. Så alternativet er å tilpasse og forstå forskjellene. Imidlertid kan ytelsen på tvers av systemene variere basert på servertiden. Noen systemer og par utførte ikke på en servertid, mens de var lønnsomme på en annen. Disse endringene per par som gir mening når du vurderer hvordan likviditet fungerer for forskjellige par. Uansett, en god diskusjon indeed. Kind Regards, Chris Capre. Som en total nybegynner i FX, leser jeg mye nyttig informasjon på nettstedet ditt siste uker. Trading on the daglig kart s passer best med min personlige livsstil Men jeg bor i Belgia GMT 1 og kan ikke holde seg til NY Close, fordi det er for sent for meg 11:00 lokal tid Er dine strategier også for London Lukk Jeg tror London Close er annerledes enn UK GMT 00 00 du nevnte ovenfor, korrigerer meg hvis jeg er feil. FXCM støtter London Close Charts, som er tilgjengelig klokka 8:00 lokal tid. Måtte mine spørsmål er litt dumme, men jeg ville sikkert vite at handel kunne passe i min personlig liv før du studerer det i dybden med PAC. Dine spørsmål er helt legitime og gode å spørre. De fleste meglere jobber med å følge åpne tider for de daglige kartene 1 NY 5:00 EST Lukk 2 00 00 GMT Lukk 3 GMT 2 eller europeisk close. There er en London-økt i nærheten, men jeg vet ikke om noen daglige diagrammer som lukker på London-sesjonen. Våre strategier fungerer på noen av servertiderne ovenfor, så det er ikke et problem. Men kanskje den europeiske åpne kan fungere for deg. Forhåpentligvis har jeg svart på dine spørsmål og g Jeg har noen klarhet og muligheter. For ytterligere spørsmål, vennligst send meg en e-post via Contact Page. Med vennlig hilsen, Chris Capre. Takk for innsiktet. Inntil nå ble jeg ledet til å tenke klokken 17.00. Men for en amerikansk handelsmann de daglige diagrammer, 5 pm lys vil fortsatt være mer praktisk hvis handel oppsett er basert på stearinlys closes. Mange mennesker blir villedet til å tro 5 pm stearinlys er overlegen som statistisk de ikke er. RE US Trader på Daily Candle Closes Dette er et godt poeng og har noen fortjenesteoppsett, men trenger ikke å være basert på rent stearinlys på noen måte. Nivåer, kontekst, håndterer dynamisk støttestyrke, breakouts, etc. er alle levedyktige strategier ved hjelp av den daglige tidsrammen. Eneste er ikke begrenset til det daglige lukkede , som er en smal båndbredde og liten linse for å se prishandlingshandel. Med vennlig hilsen, Chris Capre. Copyright 2007 - 2017 2ndSkiesForex Alle rettigheter reservert Vilkår for bruk Personvernpolicy. NO FINANSIELL RÅDGIVELSE - Informasjonen om og eventuelle korrespondanser ndence fra eller entreprenører og eller ansatte på nettstedet er kun gitt for utdanning og informasjonsformål, uten noen form for eller underforstått garanti av noe slag, inkludert garantier for nøyaktighet, fullstendighet eller egnethet for et bestemt formål. Informasjonen som finnes i eller leveres fra eller gjennom dette nettstedet er ikke ment å være og utgjør ikke økonomisk rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller andre råd. Informasjonen på dette nettstedet og levert fra eller gjennom dette nettstedet er generelt av natur og er ikke spesifikt for deg brukeren eller alle andre bør du ikke foreta noen beslutning, finansiell, investering, handel eller annen måte, basert på noen av opplysningene som presenteres på dette nettstedet uten å utføre uavhengig uansett dyktighet og rådgivning med en profesjonell megler eller kompetent finansiell rådgiver du forstår at du bruker noen og all informasjon tilgjengelig på eller gjennom dette nettstedet på din egen risiko. RISK ERKLÆRING - handel med utenlandsk valuta, aksjer , futures, råvarer, indeks futures eller andre verdipapirer har potensielle fordeler, og det har også potensielle risikoer. Handel kan ikke være egnet for alle brukere av denne nettsiden. Alle som ønsker å investere, bør søke sin egen uavhengige økonomiske eller profesjonelle råd. Ny York Lukk 5-dagers Forex-diagrammer Endre tidsrammer MT4.Denne artikkelen skal dekke diagrammene vi bruker på Forex School Online, og også hvordan handelsmenn kan endre tidsrammen på MT4-plattformen til alt de liker. For å se og handle med de samme signalene Vi handler på Forex School Online Det er veldig viktig at du bruker de samme diagrammene vi bruker Forex er ikke sentralisert som mange andre markeder, og det er ingen offisiell åpen og nær tid. På grunn av dette vil annen megler s ha forskjellige stearinlys tider. Dette betyr at forskjellige megler s diagrammer kan ende opp med å se veldig forskjellig avhengig av hvilke data de bruker. Bruke New York Lukk Daily Charts. At Forex School Online bruker vi New York nær 5 dagers MT4 daglig char ts Lukk av New York-sesjonen ses som den uoffisielle lukkingen av de internasjonale Forex-markedene. Ved hjelp av New York-tavnene betyr det daglige stearinlyset starter når den asiatiske økten åpnes og går gjennom 24 timer til New York. Det er veldig viktig at Ikke bare handlerne bruker New York tette daglige lys, men de bruker også en kartplattform som har en 5 lysweek og ikke 6 som noen meglere bruker. Viktig merknad Hver kartleggingsplattform har en plattformstid Denne gangen kan endres av handelsmannen å være uansett hva de liker Dette forandrer ikke tiden til stearinlyset eller når stearinlyset lukkes. Hver megler bruker forskjellige banker og likviditetsleverandører for deres data, og det er disse dataene som megleren bruker som bestemmer stearinlyset. Beste kartleggingsutstyr. Metatrader 4 MT4 er anerkjent som premium charting plattform for Forex trading Mange meglere har nå vedtatt MT4 plattformen å gi til sine handelsmenn på grunn av brukervennlighet og fremragende evner. For pris e actionhandlere MT4 tilbyr en veldig enkel og omfattende kartleggingspakke med massevis av fordeler Mens mange meglere tilbyr MT4 til sine kunder, husk bare fordi de tilbyr MT4, betyr ikke at diagrammene er New York nært daglige lys. Bare noen få meglere tilbyr ekte New york nær MT4 charts. Open en gratis demo konto med anbefalte megler. Deretter er to lenker til meglere som handelsmenn kan bruke til å åpne en gratis demo konto av en megler med New York nær daglig 5 dagers lys. Begge disse meglerne er høyt anerkjente, regulert og har alt som en prishandler trenger, for eksempel små spredninger, dekker et bredt spekter av markører, inkludert Forex, Gold Silver, Major indekser og oljegass. Begge meglerne har gode handelsvilkår, jeg kan godt sette inn penger og kjøpmenn kan gjøre handler på flere plattformer som mac, android og iphone. For alle handlere utenfor USA Klikk her for å åpne gratis demo fra foreslått Broker. For Traders i USA Klikk her for å åpne gratis demo F rom Foreslått megler. Vedheng av MT4-stearinlysramme. En ulempe ved MT4-diagrammer er at de bare har ni tidsrammer som spenner fra 1 min. til 1 måned. Noen av de andre vanlige tidsrammer som 8HR eller 2-dagers lys blir ikke automatisk installert. For å fikse dette problemet kan forhandlere bruke en indikator som bare er installert i MT4-plattformen, som gjør at de kan endre tidsrammen til alt de vil. Da er instruksjonene for hvordan du laster ned og bruker denne indikatoren. Før du går frem, må du kontrollere at MT4 er stengt først. Merknad Siden oppdateringen av MT4 build 600, er instruksjonene for hvordan du laster opp indikatorer endret. Du kan nå finne en artikkel om hvordan du bare laster opp den nye indikatoren her. Hvordan lagre nedlastning Endre tidsrammeindikator.1 Åpne din MT4-plattformen og diagrammet du vil endre tidsrammen for.2 Gå inn i indikatorene dine og velg indikatoren for omformerindikatoren du har lagret i indikatorene. En boks åpnes nå på diagrammet. 3 I boksen und er Felles, kontroller at feltet Tillat DLL-import er merket.4 I boksen under innganger vil du se periodemultiplikator. Her vil du endre tidsrammen til det du ønsker. Hvis du åpnet et 1-timers diagram og ønsker å lage en 2-timers tid ramme i perioden multiplikator du vil legge til i 2 fordi 1 time x 2 2 timer Et annet eksempel er at hvis du åpnet et 1 timers diagram og ønsket å lage et 8 timers diagram av det paret i perioden multiplikator du ville legge til 8 fordi 1 time x 8 8 timer diagram.5 Når dette er gjort, klikk OK og boksen vil lukke.6 Åpne MT4-plattformen.7 Gå inn i filen og velg Offline diagrammer. Kartene er ikke egentlig offline.8 Se gjennom listen for tidsrammen du opprettet, og velg til åpne den.9 Du vil nå ha det nye tidsrammeskjemaet klar til å gå. Hvis du opplever noen problemer med dette eller har noen spørsmål, bare spør dem i kommentarfeltet nedenfor. De fleste meglere bruker fortsatt MT4 og vil snart begynne overgangen til MT5 Det gode med MT5 er at det har noen flere tidsrammer su ch som 2-timers og 8-timers stearinlys innebygd for å velge mellom. Det har fortsatt ikke flere multipliser for det daglige lyset, slik som 2-dagers stearinlys. Hvis du fant denne artikkelen, pass på at du treffer like-knappene. Alle suksessene. Artikler Videoer. Jeg vil mest def ikke anbefale instaforex Du kan sende meg e-post hvis du vil, men nei, jeg vil mest def ikke anbefale instaforex i det hele tatt Lenken over i denne artikkelen for handelsfolk utenfor USA er som jeg vanligvis anbefaler handelsmenn gå fordi de har alt vi trenger, og de er velregulerte megler med segregerte kontoer og alt vi trenger, inkludert de riktige NY-lukkede diagrammene. De har veldig solide spredninger og godt innskuddstegning osv. hvor som instaforex er dumgy som, og sist jeg behandlet dem de låste pengene mine vekk i 45 dager og jeg kunne ikke komme inn på noen i det hele tatt for å finne ut hvor pengene mine var. Hei, takk for info Dessverre hver gang jeg åpner et diagram, får jeg et varsel som forteller meg at det er på jakt etter et diagram d o du vet allikevel om å stoppe denne ive prøvde google. you må sørge for at du lagrer indikatoren på riktig sted på datamaskinen din Denne indikatoren er laget for MT4 bare Den fungerer ikke for noe annet og kan ikke åpnes på datamaskinen. du trenger å trykke på Last ned skjermbildet Endre tidsrammeindikator og datamaskinen vil spørre deg hvor du vil lagre nedlasting av den. Du må da lagre den i MT4-ekspertindikatorfilen Dette vil være i datamaskinens lokale disk eller C-stasjon Hvis du er ikke sikker på hvordan du gjør dette bare gå inn i Youtube og søk etter Hvordan sette inn indikatorer i MT4.Han Johnathon, når du nevner 2 dagers stearinlys, lager du daglig diagram x 2 med den egendefinerte tidsrammeindikatoren Så egentlig har du 2 dager diagram, hvert stearinlys er 48 timers stearinlys, hva er det bedre sett på 2-dagers diagram. Trekk New York Lukk Forex Charts. Which meglere har New York tett på sine diagrammer, det vil si diagrammer uten søndager, 5 dagers diagram og UTC GMT -5 timer. Er det en liste hvor som helst. FXCM - US oppfyller kravet jeg vet ikke noe om FXCM-Australia. Når jeg ser en liste, er jeg ikke klar over en. Her er et FXCM-US-kart som jeg har merket for å vise overgangen fra fredag ​​til mandag ble lagt til i dette diagrammet, ved hjelp av FXCMs innebygde pivotindikator, ville nye pivoter beregnes og plottes begynnende ved de grønne vertikale linjene på diagrammet som er klokken 17.00 New York-tid, hver dag. dag på FXCM-diagrammer, påvirker tidsrammer andre enn den daglige tidsrammen For eksempel lyser lysene på 4-timers diagrammet klokken 17.00, kl. 21.00, osv. for å svare til klokken 17.00-17.00. FXCM lukker plattformen og diagrammer en gang mellom 16:00 og 17:00, New York-tid på fredager Så på lavere tidsrammer, kan det siste stearinlyset i uken ikke løpe til 17:00. På 15-minutters diagrammet nedenfor var det siste lyset fredag ​​3 11 4 00- 4 15:00 candle. Last redigert av Clint 03-15-2011 kl 07 03 AM. FX-Men Honorary Member. Join Dato Feb 2009 Sted Great North Woods Innlegg 1,08 4.FXpro oppfyller denne listen Jeg tror ikke Oanda MT4 gjør IB daglige diagrammer lukke 2 timer senere enn det du ber om, men det er 2 av de tregeste dagene av dagen, så i praksis er diagrammene veldig like. Join Dato Sep 2009 Sted Australia Innlegg 277.Jeg hadde et nytt blikk på oanda MT4 ja kanskje det er ikke Tiden er satt til GMT-5, men ikke diagrammet. Hvordan virker det. Join Dato Sep 2009 Sted Australia Innlegg 277. Takk Clint og Shr1k for dine kommentarer. Her er noen flere som kan legges til listen. Go Markets Alpari UK FX Solutions Australia FX Solutions USA sannsynligvis Oanda fxtrade er basert på New York time. FX-Men Honorary Member. Join Dato mar 2007 Sted Johannesburg, Sør-Afrika Innlegg 4,618. Jeg må si at jeg er imponert, for jeg hadde ingen anelse om at FXDD ikke ga deg en søndagstang til jeg så på formiddagen. Sann nok, jeg har ikke sett på de andre meglerne på listen. Selvfølgelig og bare for å være klar her, m forutsatt at vi snakker om New York BANKING nær og ikke New York TIME New York m idnight som er Hvis det er den nye BANKEN din nær, så er Deltastock også et alternativ for deg, men det samme gjelder som Shr1k har notert med IB, det vil si akkurat nå, da Europa følger DST, er Deltastock s daglig næring 1 time senere enn den nye Din BANKING lukkes og når du ikke ser DST så er det to timer senere De sier at for Forex er New York BANKING nær når du skal beregne sving, for eksempel andre vil sværge ved diagrammer som lukker midt på midnatt GMT IBFX for eksempel Ikke sikker på denne selv om jeg må innrømme at jeg lener meg mot å bruke New York BANKING nær som opposisjonert midnatts GMT. Ovennevnte blir sagt selv om det er tatt meg ÅR for å forstå litt av et argument jeg hadde med rhodytrader år siden LOL Med hensyn til dreier jeg brukte til tror at det gjorde en forskjell, men hvis du virkelig tenker på det, gjør det ingen forskjell i det hele tatt. Alle prisbarene beveger seg i forhold til hverandre. Ikke bare fordi jeg kan handle som et eksempel på et daglig diagram som sa noen timer bak Ny York tid min pris vil fortsatt adlyde mine pivoter trukket hvis det har noen mening jeg har sjekket dette mer enn en gang, men merk at jeg ikke bruker pivots i det hele tatt For meg kommer problemet i mer med lysestakehandel eller diagrammønsterhandel og indikatorer egentlig jeg fortsatt få tilgang til min live-konto i mitt aller første svindelskum under en berghoppebutikkmegler, og deres daglige diagrammer lukker smekk på New York TID, dvs midnatt New York. Noen ganger for moro skyld vil jeg logge inn for å sjekke terminspriser og på grunn av den enorme tidsforskjell et diagram eller lysestake mønster eller indikatoravlesning vil være helt annerledes enn det jeg ser på diagrammene mine og de genererer en søndagslinje som er til nytte for ingen. Så det er derfor jeg handler handelssystemer som gir handlerne en virkelig bred girth LOL. Last redigert av dpaterso 04-18-2011 kl 05 01.

No comments:

Post a Comment