Wednesday 22 November 2017

Line Chart Trading Strategier


Avansert strategi 10 (Trend Line Trading Strategy) Skrevet av Edward Revy 4. oktober 2008 - 08:30. Et virkelig flott arbeid har blitt gjort av Myronn. forfatteren av dagens Trend Line Trading Strategy. Støtte motstandshandel, trendlinjehandel, kontroll av høyere tidsrammer, pengehåndtering mdash strategien har en konkret-lignende teori-base og en enkel implementering mdash en vinnende kombinasjon som plasserer den i kategorien av avanserte strategier. Husk at tilbakemelding, kommentarer og forslag alltid er i stor etterspørsel Først av alt, dette nettstedet er kjempebra. Edward, du er en flott mann. Jeg har demoert en enkel handelsstrategi for en uke (29. september til 3. oktober 2008) og oppnådde nesten 200 avkastning på investering i en uke med 5000 konto, og jeg vil gjerne dele den, og det ville være flott å ha mange involvert i teste denne strategien ut. Jeg kaller dette en Trend Line Trading Strategy, og den er basert på: Følg trenden. Hørt forsterker lest at før en million ganger Lol, kan jeg ikke klandre deg. Men kanskje du kan lære noe ekstra her. Gjør deg selv en tjeneste og ta en titt på et diagram og se om du kan identifisere en trend. Er det en hovedutviklet trend? Det er viktig at du identifiserer hovedtrendens forsterker en gang som er identifisert, dine handelsbeslutninger er basert i retning av hovedtrenden. Det er unntak hvor du kan gå imot hovedtrenden, men jeg vil ikke berøre det her. KISS BEHOLDER DET ENKELT AMP SIMPLE. TIMEFRAMMER: Timeplaner som passer for disse strategiene, er daglige, 4 timer, 1 time, 30 minutter. INDIKATOR: Jeg bruker bare 1 Metatrader4 indikator kalt Swing ZZ (zz for sikksag). Det er fritt tilgjengelig på nettet, bare google det og du kan laste det ned. Takk til programmereren som skrev den. Denne indikatoren er nyttig, bare fordi du kan identifisere tidligere svinghøyder og nedturer som fungerer som motstandsforsterkningsnivåer, og jeg synes det er et praktisk verktøy å bruke i denne strategien. SwingZZ. mq4 Så vi kan komme i gang skal vi kalle denne trendlinje handelsstrategien fordi det innebærer tegning trendlinjer ved hjelp av svinghøyde og nedturer i Swing ZZ-indikatoren. KORT ENTRYRE REGLER: (a) se på tidsrammen du ønsker å bruke og identifiser hovedtrenden. Få det store bildet først, det er veldig viktig. For meg, når jeg vil bytte på timekartet, sjekker jeg først det daglige diagrammet og liker også å se hva som skjer i 4-timers diagrammet også for å se om jeg kan se en åpenbar trend eller kanal eller overbelastning som skjer i det daglige og 4 timers diagrammer. Jeg holder seg ut hvis det er trengsel inntil utbrudd av overbelastning skjer og en trend er etablert. Jeg tegner trendlinjer i det daglige eller på 4grlydiagrammet, deretter bytt til 1 timers tidsramme. Jeg identifiserer trender i timen og tegner trendlinje (r) også. (b) Jeg legger en salgsstoppordre, minst 5pips under LAVEN av lyset som berører eller skjærer trendlinjen. Trendlinjen kan være den daglige, 4-timers eller 1-timers trendlinjen. Du må legge inn bestillingen din når stearinlyset lukkes. Hvorfor 5 pips jeg ikke vet, 5 virker som et godt nummer til meg Jeg har fem fingre på hver arm og på samme måte for beina, så 5 er et tall jeg ble født med Put 10 pips hvis du vil. Legg merke til at du må vente på at prisen skal nærme seg en trendlinje eller veldig nær trendlinjen før du plasserer din salgsbestemmelse. (c) Jeg foretrekker å plassere mitt stoppfall minst 5 pips over den siste svinghøyde. Du bør sette ditt stoppfall i henhold til dine pengeforvaltningsberegninger og risikotoleranse. (d) Jeg setter min fortjeneste mål bare innenfor nivået av tidligere swing lav. (e) Handelsledelse: Når handel beveger seg i min favør, beveger jeg mitt stoppfall til minst 5 pips over hver lavere etterfølgende topp (lavere svinghøyder). LANG ENTRY REGULER: Bare gjør det motsatte av kort oppføring. (1) Angi din kjøpsstoppordre 5 pips over lysets høyde som skjærer trendlinjen når stearinlyset lukkes. (2) Jeg satte mitt stoppfall rett under det siste lave. (3) Jeg plasserer min fortjenestemåte BINN nivået på den forrige høye. (4) Når handel beveger seg i min favør, beveger jeg stoppet til minst 5 pips bare under hver høyere etterfølgende høyere sving nedturer som danner. KORT ENTRYKSEMPEL: Den vedlagte 4 timers USDJPY-diagrammet viser korte handler som kunne ha blitt tatt og ville ha vært svært lønnsomme ved hjelp av denne strategien. (alle screeshots er klikkbare) LONG ENTRY EXAMPLE: Vedlagt er USDCAD daglig diagram og mulige handelsoppføringer vises for å gi deg en visuell forståelse av hvordan du identifiserer potensiell handelskonfigurasjon og tar dem. Her er et skjermbilde av handlingene jeg har tatt ved hjelp av strategien ovenfor. Jeg har prøvd 1 min tidsramme, 5 min tidsramme og 15 minutter, men mot slutten har det vært mer mot å bruke større tidsrammer som 4 timers, 1 timers 30 min tidsramme, slik at jeg ikke blir limt til datamaskinen hele dagen. Vedlagt er kontohistorie skjermbilde av handler tatt i to deler, da jeg ikke klarer å ta 1 fullstendig skjermbilde. Ønsker deg all god helse. Myronn email: myronns (at) yahooQuant Snakk: Hva er T-linjen NEW YORK (TheStreet) - Har du hørt om t-linjen. Mange forhandlere og investorer bruker t-linjen som en indikator for å komme inn og ut av handel med stor suksess. En lysestake swing trader kalt Rick Saddler mynte termen t - line mens du arbeider i hans trading rom. T-linjen er det 8-dagers eksponentielle glidende gjennomsnittet. eller 8 EMA. Et eksponentielt glidende gjennomsnitt legger større vekt på nyere data enn på eldre data. Et glidende gjennomsnitt tar en delmengde av data og gjennomsnitt dem for å fremheve trender og hjelpe handelsmenn å ta beslutninger om kjøp og salg. Rick er ikke den første personen som bruker det 8-dagers eksponentielle glidende gjennomsnittet, han har bare laget termen og utviklet en handelsstrategi basert på t-linjen. Denne strategien blir stadig mer brukt av alle typer handelsfolk. Den enkle regelen på t-linjen er at hvis du er i en lang handel, vil du at prishandlingen skal lukke over t-linjen for å holde deg i handelen. Det motsatte er sant med kort handel. Du vil bli kort hvis aksjen lukkes under t - linjen. Som med alle signaler og diagrammønstre må det være bekreftelse eller gjennomføring den følgende dagen. En viktig komponent til å bruke t-linjen på riktig måte er å alltid få bekreftelse. På daglige diagrammer kommer bekreftelse når de følgende dagene lyset er fullt dannet. (Lyset er et kart over en aksjekurs, vanligvis i løpet av en hel dag. Det viser at prisen i stearinlysformet form, med lysestammen som aksjekursen fra høy til lav over den tiden ramme.) Bekreftelse er nødvendig med en hvilken som helst tidsramme for diagrammet. Hvis du handler 4 timers diagrammet, kommer bekreftelse når neste 4 timers stearinlys er fullt dannet, og så videre. T-linjen fungerer med alle handelsplaner. Det fungerer best når du handler på daglige lysestaker. Den fungerer på månedlig, ukentlig, daglig, 4-timers, 1-timers, 30-minutters og til og med 15-minutters diagrammer. Men det er ikke så pålitelig på 1, 5 og 10 minutter. Med det i tankene, er t-linjen mest fordelaktig for swing-handleren. Langsiktige investorer kan bruke t-linjen, men investorer arent kommer vanligvis inn og ut av handelen da prishandlingen går opp og ned i en oppadgående kanal. Sett opp t - linjen på diagrammene dine og se på dere selv. Det er ganske enkelt. La oss se på noen diagrammer now. Confused by Your Charts. Hvordan om å prøve en enkel linjediagram for handel Det er et veldig vanlig begrep som brukes i trading, kalt 8220paralysis ved analysis8221. Dette er hva som skjer med noen som er så overveldet av mengden informasjon på skjermen at de ikke klarer å ta avgjørelser om hvorvidt de skal handle. Dette er noe som skjer med alle handelsmenn på et tidspunkt i karrieren, en frukt av ønsket om å få svært gode oppføringer uten å ha betydelig risiko. Vanligvis vil folk som lider av denne lammelsen ha dusinvis av indikatorer lastet på sine diagrammer med mange motstridende signaler som er vanskelige 8211 om ikke faktisk umulige 8211 å tolke på en meningsfull og nyttig måte å faktisk gå inn og ut av handelsposisjoner. I dag8217s innlegg vil jeg snakke om en måte som du kan takle lammelse ved analyse og starte handel på enkleste måter. Gjennom dette innlegget vil du lære hva jeg har lært, fungerer best for å eliminere 8220paralysis ved analyse8221. Du starter handelsdagen din og skjermen er fylt med indikatorer og rot. De åpenbart vakre layoutene, tonnevis av trendlinjer, støtte og motstandsnivåer og indikatorer er hyggelige å se på, men tolking det de sier er vanskelig. Du har en 20-årig RSI som gir et signal som du normalt vil ta, men du gjør det ikke fordi du har en 100 MA som står i motsetning til hva den har å si, samt en Parabolic Sar indikator og en lysestake mønsterformasjon du ikke liker i det hele tatt . Selv om oppsettet er ganske bra, tar du det ikke fordi du er lammet av mengden tekniske data du må analysere. Du har blitt offisielt lammet av din egen analyse. Denne 8220paralysen ved analyse8221 er langt mer vanlig at det folk vanligvis tror det er. Det skjer spesielt til handelsmenn som har vært i handel mellom 6 måneder og ett år, som er perioden hvor folk blir litt besatt av å perfeksjonere sine inngangsteknikker (fra det jeg har sett i det minste). Lammelse ved analyse er ikke bra, da det vanligvis er et symptom på mangel på selvtillit og behovet for å få det folk tror er 8220 høye sannsynlighet setups8221 ved å sette opp så mange signaler som mulig sammen. Traders som blir lammet tror vanligvis at de trenger å se 8220agreement8221 mellom mange forskjellige indikatorer og at denne 8211 i seg selv 8211 vil gi dem den statistiske kanten de trenger. Hvis du føler at du er i denne situasjonen, må du gjøre en endring. Da jeg ble lammet av min analyse fant jeg ut at den absolutt beste løsningen var å gå tilbake til den enkleste formen for et handelsdiagram, det enkle linjediagrammet. Dette er et oppsett som viser prisaktion bare som en linje som beveger seg på skjermen, det er utrolig enkelt å tolke, og det viser støtte og motstandsnivåer med en klarhet som ikke er rivalert av noen annen type diagram (kanskje bare ved renko diagrammer ). Det enkle linjediagrammet lar deg enkelt bestemme hvor prisen er på vei og å tegne støtte - og motstandsnivåer uten å svette. Nedenfor kan du se et eksempel på dette. 8211 8211 Hovedfordelen ved det enkle linjediagrammet over andre typer diagrammer som brukes i handel er at det er ekstremt enkelt. Selv om prishandlinger kan virke vanskelig å følge og prismønstre vanskelig å se på og tolke på lysestake eller lignende kart, hopper bare på et enkelt linjediagram ting som prismønstre og prisretning på skjermen. Traders vanligvis ikke ty til et linjediagram fordi de anser dem svært enkle og 8220lacking8221 i mengden informasjon de gir dem om prishandlingsbevegelser, men sannheten er at linjediagrammer gir deg en av de klareste bildene av total markedsaktivitet og 8211 mest viktigere for nye handelsmenn 8211 er det det mest intuitive diagrammet for å tolke. Mens spotting trender og støtte og motstandsnivåer på en lysestake diagram kan være vanskeligere, gjør det i et linjediagram er helt enkelt som disse tingene er tydelig mesteparten av tiden. Av denne grunn har jeg funnet ut at for handelsfolk som lider av forlamning ved analyse, gir linjediagrammet et ekstremt verdifullt verktøy for å kvitte seg med alle analyseværktøyene og komme tilbake til det som faktisk betyr noe i handel, prishandling. 8211 8211 Så selv om enkle linjediagrammer ikke er et mirakelverktøy, og de vant deg som en lønnsom handelsmann, vil de gi deg et veldig klart, enkelt og effektivt analyseverktøy som i stor grad vil hjelpe deg med å forbedre din handel og fjerne eventuelle lammelser du kan faktisk ha det som kan eliminere evnen til å handle på en pålitelig og langsiktig effektiv måte. Hvis du likevel vil lære mer om arbeidet mitt i automatiserte handelssystemer og få en sann utdannelse i bruk og design, vær så snill å bli med Asirikuy. et nettsted fylt med pedagogiske videoer, handelssystemer, utvikling og en lyd, ærlig og gjennomsiktig tilnærming automatisert handel generelt. Jeg håper du likte denne artikkelen. o) Slik handler du 3 linjeskiftdiagrammer Profittably 3 Line Break Charts er en fascinerende type kartleggingssystem som stammer fra Japan. De er spesielt nyttige for å identifisere den nåværende trenden og også trendendringer. I denne artikkelen forklarer jeg hvilke 3 linjeskiftdiagrammer, gir ideer for handel med dem, og viser de tilbakeprøvde resultatene av en lønnsom handelsstrategi. Hva er 3 linjeskift Diagrammer viser Dow Jones på den daglige tidsrammen ved hjelp av 3 linjeskiftdiagrammer. En anelse om å forstå disse diagrammene er i navnet, de er en type breakout diagram. De er særegne fordi de bare viser betydelige prisbevegelser. Vesentlige prisbevegelser oppstår når sluttkursen er høyere eller lavere enn de forrige linjene. 3 linjeskiftdiagrammer er basert utelukkende på sluttkurs og viser ingen intradagbevegelser. Dette er basert på ideen om at sluttkursen er den viktigste prisen på dagen. I dette systemet refereres hver linje til en linje. Hvis du ser nøye på forrige diagram, kan du se at hver linje følger direkte fra forrige linje. En kort reversering kan bare skje når markedet har stengt under den lave av de forrige 3 linjene. En lang reversering kan bare skje når markedet har lukket over høyden av de forrige 3 linjene. I eksemplet nedenfor bryter en kort reverseringslinje under de foregående 3 linjene. Et marked er trending når det har vært 3 påfølgende linjer i samme retning. Hvorfor bruke 3 linjeskiftdiagrammer Hvis vi sammenligner det forrige Dow Jones 3 linjeskiftdiagrammet med standard lysestikkdiagram, ser det ganske annerledes ut. 3 linjeskift er gode til å definere dagens markedstendens. En ny linje er alltid viktig fordi vi har en ny høy eller lav. Dette betyr at diagrammet er mindre rotete. Det er mer informasjon om lysestaken, men dette kan noen ganger være distraherende. Handel med 3 linjeskiftdiagrammer Den enkleste måten å handle ved hjelp av 3 linjeskiftdiagrammer, er å vente til markedet har gjort minst 3 linjer i samme retning. Deretter venter til en reverseringslinje har dannet seg og går inn i reverseringsretningen. Dette er starten på en ny potensiell trend, og vi kan få det fint og tidlig. En alternativ tilnærming er å se på reverseringslinjer og deretter gå inn etter at markedet har gjort minst 3 påfølgende linjer etter en reversering. Det er enkelt å kombinere 3 linjeskiftdiagrammer med andre tekniske indikatorer. For eksempel kan et glidende gjennomsnitt brukes til å definere trenden. Deretter kan en 3 linjeskift brukes til å gå inn i retning av trenden. Counter trend-forhandlere kan kombinere 3 linjeskiftdiagrammer med momentumindikatorer for å identifisere gode reverseringsmuligheter. For eksempel kan den stokastiske oscillatoren brukes til å identifisere overkjøpte og oversolte områder. En annen vanlig måte å bruke 3 linjeskift diagrammer på er å kombinere dem med japansk lysestake mønstre. Reversal stearinlys og mønstre som dojis, bullish engulfing mønstre og pincet bottoms. De 3 linjeskiftdiagrammene kan brukes til å identifisere den dominerende trenden, og så er lysestakerne brukt til å handel med varer. En lønnsom 3 Line Break Trading Strategi Jeg var interessert i å teste hvor lønnsomt en enkel 3 linjeskift diagramstrategi var på historiske prisdata. Så jeg satte opp en backtest ved hjelp av et Tradinformed Excel regneark. Disse regnearkene er gode for alle med noen grunnleggende Excel-ferdigheter for å sette opp og teste sine egne handelsstrategier. Testen var veldig enkel. Det er ment å finne ut om 3 linjeskiftdiagrammer kan være en nyttig del av en handelsstrategi. Testen ble utført på EURUSD-forex-paret på 4 timers tidsramme mellom desember 2009 og juni 2015. Strategiregler Angi handel på en ny reverseringslinje. Test strategien ved å bruke en valgfri 200-periode EMA som et filter. Bare handle lenge når prisen er over 200 EMA og bare handel kort nedenfor. I denne backtest har jeg ikke testet effekten av stopptap, bakstopp eller overskuddsmål. Jeg har heller ikke filtrert handelmeldinger etter klokkeslett. Resultatene vises i pips. Resultatene viser at 3 linjeskiftdiagrammer fungerer pent. Strategien er lønnsom selv i denne svært enkle formen. Ved å bruke 200 EMA øker andelen vinnehandler og forbedrer lønnsomheten. Last ned 3 linjeskift regneark gratis Hvis du er interessert i å bruke Excel for 3 linjeskiftdiagrammer, kan du laste ned et gratis Excel-regneark som inneholder 3 linjeskiftdiagrammer, bare ved å registrere deg på Tradinformed mailinglisten. Utover Lysestaker For mer informasjon om bruk av 3 linjeskift regneark anbefaler jeg å sjekke ut Steve Nison8217s utmerkede bok 8211 Beyond Candlesticks. Steve Nison introduserte og populariserte lysestake kartlegging i vest. Boken inneholder en stor mengde informasjon om handel med lysestaker, samt 3 linjeskiftdiagrammer, renko-diagrammer og kagi-diagrammer. Steve Nison8217s nyere bok, Japanese Candlestick Charting Techniques, Second Edition er også verdt å ta en titt på. Flere handelsstrategier Det er mange flere eksempler på tekniske indikatorer og handelsstrategier tilgjengelig på Tradinformed. Du kan være interessert i 3 lønnsomme Ichimoku Trading Strategies eller Backtesting en SuperTrend handelsstrategi ved hjelp av Excel. Dele denne:

No comments:

Post a Comment