Sunday 12 November 2017

Forex Vekst Bot Power Innstillinger


Ansvarsfraskrivelse og risikoadvarsel. Vennligst les. Risiko Advarsel. Handel med utenlandsk valuta på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Ansvarsfraskrivelse All informasjon som er lagt ut på denne nettsiden er vår mening og våre besøkende, og kan ikke gjenspeile sannheten. Vennligst bruk din egen dømmekraft og søk råd fra en kvalifisert konsulent, før du tror og godtar all informasjon som er lagt ut på denne nettsiden. Vi forbeholder oss også retten til å fjerne, redigere, flytte eller lukke et innlegg av en eller annen grunn. Annonser Advarsel Annonsekoblinger vises over hele nettstedet. Enkelte sider på nettstedet kan inneholde tilknyttede lenker for produkter. Disse annonsene og koblingene gjenspeiler ikke oppfatning, godkjenning eller sammenkomst av denne nettsiden eller tilknyttede parter. FPAs vurderinger er aldri påvirket av annonsering. Enkelte annonser kan inneholde potensielt misvisende og eller ubalanserte krav og opplysninger som kan mislykkes i å avsløre risiko og andre viktige hensyn som er involvert i spekulativ handel. Spammere blir advart Hvis du spammer forumene eller anmeldelsene til FPA, forbeholder vi oss retten til å redigere innlegget ditt på en måte som vi gjerne gjør narr av deg. Ved å spammere oss, godtar du eventuelle endringer vi gjør, og tar ingen juridiske eller andre tiltak mot FPA eller dets partnere for alt vi gjør med eller med din spam. Vilkår Personvern Annonser Kontakt oss Om ForexPeaceArmy har reklame og tilknyttede relasjoner med noen av selskapene nevnt på dette nettstedet og kan kompenseres hvis leserne følger koblinger og registrerer seg. Vi er forpliktet til rettferdig håndtering av vurderinger og innlegg uansett slike forhold. Kopier Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter Reservert.8482Forex Fred Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdt amerikansk og internasjonal lov. Forex Peace Army er avhengig av bannerannonsering for å holde det gratis for alle. Du kan også hjelpe - vennligst vurder å deaktivere AdBlocker mens du surfer på nettstedet vårt. Takk fra våre handelsfolk :-) Forex Growth Bot Forex Growth Bot Ønsker å lage nettstedet Finn gratis WordPress-temaer og plugins. Mange av dere har allerede hørt om dette EA. I8217 har blitt bedt om å gjennomgå det mange ganger og ta en titt på sin hjemmeside og statistikk har sikkert fått min oppmerksomhet. Så, I8217ve sendte forfatteren og mottok et svar med en kopi vedlagt, men I8217m skamme seg for å si at det å skrive denne artikkelen har vært på min TODO liste i over 10 dager nå. Men nok om det, vil let8217s komme på saken: En trend EA per definisjon, Forex Growth Bot tar handelsmannuttrykket 8220kutt dine tap kort, la fortjenesten run8221 være virkelig alvorlig. Siden det bare går på EURUSD M15 og it8217s, ikke hva jeg vil kalle en funksjonsrik programvare, vil denne anmeldelsen sannsynligvis ende opp ganske kortere enn mine andre vurderinger. There8217s ingen beskrivelse av strategien, så dette bare gjettet: oppføringen er basert på en volatilitetsindikator som kjører med to forskjellige perioder 8211 når volatiliteten endrer seg, anses en trend å ha startet og EA vil åpne en posisjon. Herfra ligger all mojo i posisjonshåndtering: Hvis markedet går imot det, blir stillingen omgående lukket (med et gjennomsnittlig tap på 30 pips) og EA vil vente på at andre fisk skal steke. Hvis imidlertid markedet beveger seg i riktig retning, begynner den å legge til den eksisterende posisjonen til den når opp til 5 ganger den opprinnelige størrelsen. Sikker, noen ganger vil markedet gå tilbake og stillingene vil ikke alltid løpe deres kurs, men når de flyter, gjør de det bra. I løpet av en slik kurv med stillinger vil EA av og til lukke noen av dem og åpne andre og ærlig talt har jeg ingen anelse om hvordan denne mekanismen fungerer. 8211 Forex Growth Bot er litt av en svart boks, men det fungerer ganske pent både i backtesting og i fremover testing og that8217s nok for meg. Samlet sett er gevinstforholdet bare rundt 40, men dette kompenseres mer enn det faktum at gjennomsnittlig profitthandel er mer enn dobbelt så stor som gjennomsnittlig tapshandel. It8217s selve definisjonen av en trend-følgende robot og I8217ve har vært på utkikk etter noe som dette for to år uten mye suksess til nå. Nettstedet sier at mellom 3 og 10 handler er åpne per uke, men min analyse synes å foreslå et gjennomsnitt på mer enn 1,5 handler per dag. Selvfølgelig vil det være perioder på flere dager uten handel, samt dager med 5-6 bransjer, men i gjennomsnitt handler det mer enn en gang per dag. Selv om forfatteren sier at dette ikke er hyppig handel, ber jeg om å annerledes: i det minste sammenlignet med andre EAer som jeg har sett på sistone, er dette en dusj av bransjer. Når det gjelder varigheten, blir over 80 av bransjene stengt innen en dag (gjennomsnittet er rundt 12 timer), men det er ikke uvanlig å se handler som varer 2-3 dager. Som det er tilfelle med de fleste trend-EAer, er åpningsstillinger ikke begrenset til noen handelssesjon, og handler er nettopp åpnet døgnet når signalforholdene er oppfylt. Det er bemerkelsesverdig at boten åpner og lukker posisjoner bare i begynnelsen av hver stolpe, og at den ikke sender et stoploss amp takeprofit mål med hver ordre. Det sistnevnte kan være en mindre fordel hvis din broker8217 kommer ut for å få deg, men det kan også være en hindring hvis Internett-tilkoblingen din går ned, eller hvis VPS krasjer. Så vidt jeg kan fortelle, overholder Forex Growth Bot de ikke-sikringsreglene, men overholder ikke FIFO-reglene fordi noen av sine stillinger blir lukket før de åpnet før dem og fortsatt er åpne på den tiden. Rediger 20.02.2010: burde ha nevnt dette tidligere, men jeg glemte helt. Ekspertrådgiveren har nå en parameter som lar deg aktivere FIFO-overholdelse. Produktsiden er plassert på forexgrowthbot. Det kaster ikke mye markedsføringsstøv i visitors8217-øynene, og det har en live-fremover-test som er komplett med investor-passordet, pluss noen tilbakemeldinger. Det er egentlig ikke mye annet enn det. Fremoverprøven ble startet med en stor masse størrelse som ble senere redusert, så balansekurven ser ganske rar ut: Parametre Når det gjelder konfigurasjon, kan den lett bli kalt mangeløs. Det mangler alle klokkene og fløyter som andre EAer bryr deg om. Alle pengestyringen i grunnversjonen består av en parameter som lar deg sette masseformatet manuelt. Det er også 3 parametere for å kontrollere volatilitetsinnstillingene, men du bør ikke berøre dem med mindre du vil optimalisere det for et annet par og tidsramme. Når det gjelder hvilke, forfatteren anbefaler bare å kjøre den på EURUSD M15, men den kan også kjøres på andre par, så vær så snill å eksperimentere. Den eneste slik innsatsen som jeg hadde tid til var faktisk en feil: Jeg forberedte en EURUSD M5 FXT og kjørte den på den ene ved et uhell som flaks ville ha det, det var lønnsomt med standardinnstillingene selv på den tidsrammen. For øvrig, hvis du prøver å optimalisere det på andre par, kan du bare bruke 8220open-prisen only8221-metoden, det gjør det bra med det faktum at EA bare handler og lukker på barstart. Det er også en avansert versjon (kjøpt separat) som gir deg tilgang til flere innstillinger, for eksempel en interessant Wave Trailing (slags tilbakestilling) og flere volatilitetsinnstillinger som manuell beskriver kort uten å gi noen indikasjon på rekkevidde du bør bruke til dem eller hva vil de faktisk gjøre når de endres. It8217s bemerkelsesverdig at den avanserte versjonen har et reinvestert kapitalalternativ, noe som er en form for 8220advanced8221 money management 8211, vil størrelsen økes med 0,1 for hver 4500 fortjeneste. Dette bringer meg til å plassere dimensjonering. Som jeg sa, kan du legge inn antall masse manuelt, og manualen sier at du skal bruke 0,01 masse for saldoer lavere enn 250 og 0,1 mye for saldo over 2000. Men min anbefaling er å bruke ikke mer enn 0,1 for hver 5000 i Din konto (dette betyr at 0.02 per 1k), kanskje går så lavt som 0,01 per 1000 balanse, avhengig av din ulempetoleranse, men jeg vil gå mer inn i dette i backtesting-delen. Samlet sett virker pengestyringen som legger 0,1 for hver 4500 fortjeneste ganske rimelig. Gitt de grafiske dekorasjonene som jeg har sett i noen EAer i det siste, ville jeg også forvente å se en rekke kommentarer på skjermen fra Forex Growth Bot. men overraskende er det helt stille, ikke bare på diagrammet, men i eksperten logger også. Backtesting Som vanlig kjørte jeg backtesten på en FxPro-terminal. Siden vi snakket om EURUSD, satte jeg spredningen til 2,0 og til og med at8217s litt på høysiden i dag. I8217ve forlot alle de fire parametrene på standardinnstillingene, inkludert standardiseringsstandarden på 0,1, litt lav, men egnet for en startbalanse på 10000. Forex Growth Bot 1999-2011 For en trend EA, er dette bare fantastisk. Jeg løp det i visuell modus for å se på sine innganger og utganger og it8217 er ganske et show 8211 hvis du kjøper det, kjøre en visuell backtest selv, for å se hvordan det fanger utviklingen når den utvikler seg. Til tross for den vanskelige tiden det hadde i 2002, ser sin balansekurve veldig bra ut. Den gjennomsnittlige gevinsten er rundt 55 pips mens gjennomsnittlig tap er rundt 27 pips, noe som resulterer i en risiko: belønningsgrad på over 1: 2. Akkurat som det kan forventes av en trend EA, legger den lønnsomme handelen opp til under halvparten av summen, 38 for å være presis. Den 24 maksimale nedtellingen kan betraktes som ganske stor, men slike lave nivåer rammes kun i 2002, noe som var et ganske dårlig år for Forex Growth Bot 8211 før og etter dette året, hadde EA en veldig fin oppførsel, men there8217s no guarantee at det ikke vil være slike 8220ugly8221 tidsperioder for det i fremtiden. It8217s er synlig at masse størrelsen noen ganger dobles, om enn svært sjelden. Ifølge forfatteren skjer dette bare i handelsoppsett med høy sannsynlighet. Jeg har sett at det bruker mer enn å doble partiet, så det er ingenting vi burde være bekymret for. Til slutt, det som betyr noe er balanse kurven. Vi kan samle fra backtest at boten vil ha perioder på 8220flatness8221 eller kanskje til og med liten drawdown, etterfulgt av perioder med store gevinster. Siden EA handler i hundrevis av pips mesteparten av tiden, er det ganske meningsløst å backtest det på kryssdata, men jeg gjorde det uansett, bare for å holde seg i tråd med mine andre vurderinger. Jeg har også brukt ekte spredningsdata, og her er resultatene: Forex Growth Bot 2007-2011 tick data real spread It8217s trygt å si at spredning doesn8217t virkelig betyr noe for Forex Growth Bot. Uansett, hvis du har en megler som har en gjennomsnittlig EURUSD spredning høyere enn 2 (hvis det fortsatt er noen som gjør det), bør du vurdere å finne en annen. Denne backtesten er ikke mye forskjellig fra den forrige. Gjennomsnittlig fortjeneste er nå 70 pips, mens gjennomsnittlig tap er 30 pips, noe som resulterer i en risiko: belønningsgrad på 1: 2,3, enda bedre enn i 1999-2011 backtest. Prosentdelen av lønnsomme handler økte også nå til en liten bit over 42. What8217s veldig bemerkelsesverdig er nedtellingen: verdien som vises i denne backtesten er bare 7,76. Det er imidlertid ikke så mye som peker på en maksimal relativ drawdown hvis størrelsen er konstant under backtestet, så let8217s beregner det på egen hånd. Den enkleste måten å gjøre det på (vel den eneste jeg kan tenke på) er å ta maksimal nedgang i kontovaluta resulterte i testen 8211 1283 i vårt tilfelle 8211 og rapporterer den til den opprinnelige balansen, noe som gir et resultat på 12,83 relativ drawdown ganske akseptabel, men husk at lotteri brukt var 0,1 for en startbalanse på 10k 8211 hvis du bruker 0,1 lot for 5k, dobler inntektspotensialet, men uttrekningspotensialet dobler også med det. Jeg har også kjørt 2007-2010 backtest gjennom MT Intelligence offline analysator verktøyet for å få gjennomsnittlig månedlig avkastning for en 0,1 masse størrelse og resultatet var 423. Samtidig eksporterte jeg også Monte Carlo projeksjonen: Power Source Edition Så jeg mottok også ekstrapakken fra forfatteren i går (denne delen ble lagt til 21.01.2010, omtrent to dager etter anmeldelsen). Denne versjonen har en rekke ekstra parametere, noen av disse jeg skal nevne her: FIFO 8211 Dette vil gjøre EA-arbeidet med megleren hvis du bruker en amerikansk megler som implementerer denne regelen i klienten (vel de fleste av dem gjøre). ClosePreviousSessionOrders 8211 Lukker ordrene naturlig fra en tidligere økt som ellers vil forbli åpen. I8217ve hadde et personlig møte med dette problemet, da du vil kunne lese nedenfor i fremover-test-delen. Wave Trailing 8211 komplekse trailing stop system, som bare er tilgjengelig i Power Edition (it8217s ikke i Advanced and Basic) Re-Invest hovedstaden 8211 som forklart ovenfor, legger det 0,1 masse for hver 4500 fortjeneste (igjen kun tilgjengelig i Power Edition) Tilordne SL amp TP 8211 Aktivering av denne parameteren vil sende en SL amp TP med hver ordre, men deaktiverer Wave Trailing og Re-Invest kapital. BotComment 8211 Tillater endring av kommentaren sendt med hver ordre. Det synes meg at den mest interessante parameteren er Wave Trailing, så jeg bestemte meg for å aktivere det og kjøre en backtest. Siden jeg allerede hadde 2007-2011-kryssdataene i terminalen, brukte jeg den FXT-filen. For å få en sammenligningsperiode i 2007-versjonen av standardversjonen, gjorde jeg ikke aktivering av pengestyringsparameteren. Faktisk ble alle parametrene satt til standardverdiene bortsett fra WaveTrailing og here8217s, noe som resulterte fra det: Forex Growth Bot 2007-2011 tick data real spread, Wave Trailing aktivert Den første merkbare tingen er at det gjorde ganske mye mer fortjeneste enn det grunnleggende utgaven. Dessuten har balansegrafen et blikk som ligner en trapp, noe som betyr at noen bransjer gir mye fortjeneste, slik at de sannsynligvis får lov til å løpe lenger og fange mer fortjeneste når Wave Trailing er aktivert. Imidlertid var den relative nedtellingen registrert 20, vesentlig høyere enn den i grunnleggende utgave testen. Samlet sett ser Wave Trailing ut som et interessant alternativ hvis you8217re er villig til å ta høyere drawdown-risiko. Min live forward test vil fortsatt kjøre den grunnleggende versjonen, men det er hovedsakelig fordi at8217s versjonen det ble startet med, og fordi de fleste lesere vil være interessert i å se utviklingen av den aktuelle utgaven. Konklusjon Til tross for mangelen på brukervennlige funksjoner, er Forex Growth Bot en virkelig solid trend EA. Det bør bare være i porteføljen din hvis du kan mage perioder med balanse kurve flathet som noen ganger strekker seg i flere måneder, og hvis du også kan akseptere det faktum at it8217s skal være lønnsomt, selv om en litt større del av handelen skal lukkes i det negative. I8217d våger si at det er en EA for kjennetegn i motsetning til den ganske lave prisen på 129. På det tidspunktet anmeldelsen ble skrevet, brukte EA tillatelse ubegrensede kontoer, men i dag er grunnlisensen begrenset til en enkelt konto. Som jeg nevnte tidligere, er det også en avansert utgave tilgjengelig for 89, åpner flere konfigurasjonsinnstillinger og en Power Source Edition for 99 som lar deg få tilgang til en del av kildekoden. Endelig er there8217s et månedlig abonnement på 49 med tittelen "Advanced Support Amp Optimization", som gir deg tilgang til støtte via Skype Amp Remote Assist, muligheten til å be om flere funksjoner, og som tiden går, vil det åpne tilgang til flere par. Forfatteren sier at den grunnleggende versjonen er 8220built til last8221, og alle de andre ekstrakjøpene er ikke obligatoriske for at roboten skal fungere riktig, noe som jeg dømmer for å være sant gitt min backtests, live forward test og meningen til de andre kjøpere som jeg har vært kunne finne. Forward test Jeg startet denne live testkontoen for en uke siden, den 12.01.2010 ved å bruke en konto åpnet hos LiteForex. Det hadde noen små tap, men til min overraskelse fanget det nesten en stor hausseartet bevegelse og I8217ve sett flytende fortjeneste på så mye som 1,6k som er stort gitt 5k startbalansen. Jeg ville sannsynligvis ha lukket handelen manuelt hvis det var en live testkonto. Grunnen til at det har et så stort flytende fortjeneste er at jeg startet testen med en stor størrelse på 0,1 fordi jeg gjorde det før du grundig analyserte backtesten. Jeg vil holde live testen med denne størrelsen for consistency8217s skyld, men hvis jeg måtte starte den igjen, ville jeg gjøre det med 0,05 mange for start 5k balansen. Alle parametrene ble satt til standard (selv størrelsesstørrelsen faktisk). Rediger rett etter innlegging: forfatteren informerer meg om at hvis EA starter på nytt, mister den kontrollen over sin virksomhet. Siden det var tilfellet med handlingene som jeg nevnte ovenfor (1.6k flytende) på grunn av krasjproblemer som I8217ve nylig hadde, og som jeg nevnte på forsiden for noen dager siden, lukker jeg dem nå manuelt. Hvis du kjøper den, bør du sørge for at du ikke kjører den inn i slike problemer ved å bruke den på en VPS fra starten. Personlig, jeg bruker SWVPS, men jeg kan også anbefale Forex VPS hvis du er på utkikk etter en leverandør. Rediger 26.01.2011: I8217 har blitt informert av forfatteren om at en signaltjeneste basert på EA er i utvikling og snart vil bli tilgjengelig som et alternativ. Også den nye versjonen av EA har ikke lenger problemet jeg beskrev ovenfor. Rediger 04.03.2011: I løpet av en uke nå har min live-forward-testkonto vært i motsetning til alle andre kontoer. Jeg endte opp med å sende e-posten forfatteren i går og etter svaret hans besluttet å starte terminalen manuelt, noe som førte til at de korte handlingene ble stengt med en ganske stor drawdown på kontoen. Loggene er sendt til forfatteren for videre etterforskning og I8217ll legger til en oppdatering hvis jeg har noen nyheter om hva som kan ha gått galt. Detaljer og koblinger Versjon som brukes i backtesting: 8220regular8221 utgaven there8217s er ingen versjonskode på ex4, men DLL har sin filversjon satt til 2.0.2.15 og produktversjonen satt til 2.0, mens installatøren er datert 17.12.2010. Versjon som brukes på den fremadrettede reelle kontoen på tidspunktet for denne skrivingen: samme som ovenfor Valuta par amp timeframes: EURUSD M15 Kjøp Forex Growth Bot Fant du apk for android Du kan finne nye Free Android Games og apps. ForexGrowthBot (Eugene Lipinsky) Review Besøk siden Hei, jeg vil gjerne legge til en oppdatering til min forrige gjennomgang av FGB (april 2011) med noen tilleggsinformasjon. Leksjoner oppnådd for vellykket handel med Forex Growthbot: 1) Hvis du får deg ut etter en liten drawdown, er du garantert å tape med denne EA. Du må handle det konsekvent i lang tid (flere måneder) for å oppleve total suksess med denne strategien. 2) Vær forsiktig med å øke masse størrelsen umiddelbart etter en stor gevinst. Markedet går gjennom perioder av spenning og trend. Denne strategien vil gi gevinster i trendingmarkedet. Hvis du øker størrelsesstørrelsen med en gang etter en stor trendgain, vil din drawdown i løpet av perioden være større enn det måtte være. Vent til kontosaldoen din øker og stabliser for en stund før du går opp i størrelsen. Ikke bli grådig. 3) Du kan prøve, men jeg foreslår at du ikke prøver å gjette når EA vil gjøre det bra eller dårlig. Sett opp EA, la det være alene, ikke rør det, og la det gjøre ting. 4) Vær forsiktig med de tekniske feilene. Hvis du starter MT4 på nytt, kan det plutselig lukke alle handler dine for tidlig. Det er det eneste jeg virkelig ikke liker om EA, men vurderer det faktum at det har vært vellykket i over 2 år, fortjener det fortsatt 5 stjerner. 2011-04-07 5Star Hei verden av FPA besøkende, tror jeg GrowthBot gjorde en god jobb med dette systemet. Den største tingen jeg liker er at den prøver å handle med den siste trenden, og det er pyramider på flere ordre mens valutaen beveger seg i din favør. Dette gjør det mulig å ta noen ganske store gevinster mens du begrenser tapene det beste det kan. De største tapene jeg har sett er 30-40 pips. Jeg er ganske sikker på at deres tekniske problemer er løst nå. Jeg har vært trading det nå i ca en måned og laget 222 på min 5.500 live-konto, men jeg handler det på et veldig, svært konservativt nivå: bare 0,01 per 1000 balanse. Det er omtrent 14. hva de anbefaler. Jeg er en konservativ handelsmann, og jeg tror at denne 4 gevinsten i en måned er bra for meg og min risikoappetitt. Versjon 1.7.5 er nå tilgjengelig: 1. Mindre forbedring til indikator. 2. Tilleggsrett til feil i Forex Growth Bot for å forhindre tapte handelskontroller ytterligere. Versjon 1.7 er nå tilgjengelig: 1. Lagt InsideBar-funksjonen til indikator 2. Fast forsinkelse med startstrekkssignaler for indikator 3. Rebuilt License Manager Kaspersky (og muligens en annen antivirusprogramvare markerer ikke den som virus lenger.) 4. Legg til LotSize inspector. Det tillater ikke en bruker å angi feil LotSize. 5. Noen fikser for å unngå tap av handelskontroll (ikke fullstendig løsning, men løser noen problemer). Versjon 1.6 er nå tilgjengelig: Faste viktige feil som hjelper til med å løse krav til problemstillinger, internkontrollproblem og reduserer etikettstørrelse. Versjon 1.5 er nå tilgjengelig: Størrelsesøkning øker tilfeldig problem løst. Manuell handelskontrollfunksjon lagt til: Denne funksjonen lar deg bruke tredjeparts handelskontroll EAs til å lukke handler eller bare manuelt lukke handler. Tillatelse til maksimal tillatelse tillatt: Denne funksjonen lar deg velge maksimalt antall handler på kjøp eller salg åpnet om gangen. Smart Fix: Som standard er nå satt til true. Nytt tillegg til funksjonen, det vil lukke handler dersom 60 fra stoppfall etter 30 minutter. Versjon 1.4 er nå tilgjengelig: Internal control bug fixed. Vi har løst et problem med verifikasjonsprosessen der roboten vil bli sittende fast ved bekreftelse. Vær oppmerksom på at dette ikke vil løse problemet hvis en brannmur eller et antivirusprogram blokkerer roboten. Hvis du ikke har det, og det sitter fast ved å verifisere, kan dette fikse det. Versjon 1.3 er nå tilgjengelig (Merk: Noen av disse funksjonene er kun for avanserte og kraftige versjoner.): Interne kontroller: Roboten vil nå sammenligne sine egne tiltenkte bransjer med de som finner sted i kontoen din og foreta korrigeringer om nødvendig. Nyheter: Denne nye siden er oppe og vil varsle deg om eventuelle oppdateringer. Roboten vil vise deg siden hvis oppdateringer er tilgjengelige. Reinvest Update: Vi har endret kapitalinnholdet for å reinvestere for å øke størrelsesstørrelsen til en lavere fortjeneste. Double Lot Fix: Løst mye problemet hvor occassionaly mye ville doble for noen. Trailing: Nytt baksystem for avanserte og kraftversjoner som bruker et bakoverstopp som beveger seg med fremdriften av en handel. ClickBank er et registrert varemerke for Keynetics Inc., et Delaware-selskap. ForexGrowthBot er ikke tilknyttet Keynetics Inc. på noen måte, og Keynetics Inc. sponser eller godkjenner heller ikke Forex Growth Bot-produkt. Keynetics Inc. uttrykker ingen mening om korrektheten til noen av uttalelsene fra ForexGrowthBot i materialene på denne nettsiden. Kjøpet, salg eller råd angående en valuta kan kun utføres av en lisensiert BrokerDealer. Verken oss, eller våre tilknyttede selskaper eller tilknyttede selskaper som er involvert i produksjon og vedlikehold av disse produktene eller dette nettstedet, er en registrert BrokerDealer eller Investment Advisor i en hvilken som helst stat eller federalt sanksjonert jurisdiksjon. Alle kjøpere av produkter som er referert til på dette nettstedet, oppfordres til å konsultere en lisensiert representant av deres valg angående en bestemt handels - eller handelsstrategi. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på denne nettsiden. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. US Government Required Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures, Valuta og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er ikke en oppfordring eller et tilbud til BuySell futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. All informasjon på dette nettstedet eller en e-bok eller programvare som er kjøpt fra denne nettsiden, er kun for utdanningsformål og er ikke ment å gi økonomisk rådgivning. Eventuelle utsagn om fortjeneste eller inntekt, uttrykt eller underforstått, representerer ikke en garanti. Din faktiske handel kan resultere i tap da det ikke er garantert noe handelssystem. Du aksepterer fullt ansvar for dine handlinger, handler, fortjeneste eller tap, og godtar å holde Forex Growth Bot og eventuelle autoriserte distributører av denne informasjonen ufarlig på alle måter. Forex Growth Bot, Copyright 2010, Alle rettigheter reservert.

No comments:

Post a Comment